اللهم عجل الولیک الفرج 

نوروز فاطمی(پیام مدیر وبلاگ)
ایران.سیاسی.ژنو |      صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل خورشید شیعه آیت الله سیستانی
امکانات وب
محل قرار گرفتن کد های وب

بارالها نوروز امسال مارا با فاطمه همراه کن.اومظهر نجابت،حجاب و حیا و عفت است پس سعی کنیم به پاس خدمات ارزش مند ایشان به جامعه اسلامی یک نوروزرا با ایشان سر کنیم و احترام ایشان را در این شب های عزیز و نوروزی پاس داریم و آن را رعایت کنیم.

چون پیامبر اکرم(ص) در این باره میفرمایند:خداوند فاطمه را دوست دارد و دوستداران فاطمه را نیز دوست دارد.خداوند با خوشحالی فاطمه خشنود و با خشم او غمگین می شود.

هرگاه حضرت فاطمه سلام الله علیها وارد خانه میشد، پیامبر اکرم با خوشحالی از جا برمیخواست، به او خوشامد میگفت.دستانش را می بوسید و او را در کنار خودش مینشاند و میفرمود:او شادمانی دل من است.

ای مسلمانان حرمت دختر خدا را نگه دارید نه مثل نا نجیبانی که بر در لگد زدند اگر ما حرمت ایشان را نگه نداریم شاید مثل آن نانجیبان باشیم،شاید...

پس ما با آنان چه فرقی داریم،حضرت فاطمه مانند پدر بزرگوارشان ساده می زیست.ببینیم میتوانیم یک نوروز را ساده سر کنیم. حضرت فاطمه رنج ها و مصیبت های زیادی کشیده ولی این رنج ها نتنها موجب یاس و ناامیدی اش نشد بلکه او را مقاوم تر ساخت چرا که آن حضرت رنج و محرومیت را راهی برای نزدیکی به خدا میدانست نه عامل بدبختی و بیچارگی!

لبییک یا فاطمه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:نوروز,فاطمه,نروز فاطمی, ] [ 9:46 ] [ Mohammad mahdi ebrahimi ]

درباره وبلاگ

راهی که آمدیم،میرویم و خواهیم رفت را پاسش میداریم!لبیک یا مهدی(عج)!لبیک یا خامنه ای(مدظله العالی)!
برچسب‌ها